Ιπποδρομιακές ειδήσεις σε τίτλους:

«Ιπποδρομίες», ο Ελληνικός ιστοχώρος των ιπποδρομιών, http://ippodromiaka-nea.blogspot.gr/ - email επικοινωνίας: ippodromies@yahoo.gr

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011



«Μάννα εξ ουρανού» από τις διαφημίσεις στοιχημάτων στο Διαδίκτυο

 
Η απόφαση του πρωτοδικείου Αθηνών, σύμφωνα με την οποία είναι νόμιμη η δημοσίευση σε εφημερίδες και ιστότοπους διαφημίσεων για στοιχήματα σε αθλητικά γεγονότα που παρέχουν αλλοδαπές εταιρείες μέσω Ίντερνετ, μέχρι τη χορήγηση των προβλεπόμενων από τη νομοθεσία αδειών, αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη για τα οικονομικά του Tύπου (και του Διαδικτύου), σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο.

Σύμφωνα με το δικαστήριο, οι σχετικές δημοσιεύσεις είναι νόμιμες, καθώς «η διεξαγωγή στην Ελλάδα τυχερών παιγνίων μέσω Internet ανήκει στην αποκλειστική δικαιοδοσία του Δημοσίου και όχι στον ΟΠΑΠ».

Η απόφαση αυτή, που προήλθε από πρωτοβουλία πέντε πρακτόρων του ΟΠΑΠ, πλήττει βέβαια τον ίδιο τον ΟΠΑΠ (ο οποίος έκανε παρέμβαση στη σχετική δίκη), καθώς το μονοπώλιό του αποδυναμώνεται σημαντικά με την απόφαση αυτή, σε μια πολύ κρίσιμη περίοδο για τη διαμόρφωση της συνολικής αγοράς τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα.

Πράγματι, μέχρι σήμερα ο ΟΠΑΠ αμφισβητούσε τη συνολική νομιμότητα της παρουσίας των εταιρειών διαδικτυακού στοιχήματος και αυτό καθιστούσε νομικά επισφαλή την πραγματοποίηση των σχετικών διαφημιστικών δαπανών. Τώρα οι σχετικές δαπάνες απελευθερώνονται και οι ενδιαφερόμενοι αν λάβουν διαδικτυακές άδειες, έχουν ισχυρό κίνητρο να επενδύσουν διαφημιστικά πριν προλάβει να αναπτυχθεί το δίκτυο των VLT, τόσο από τον ίδιο τον ΟΠΑΠ, όσο και από τους ιδιώτες παρόχους. Το στοίχημα άλλωστε στο Διαδίκτυο θα γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστικό σε σχέση με το επίγειο στα επόμενα χρόνια, όσο θα αυξάνεται η χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και η δυνατότητα του διαδικτυακού στοιχήματος μέσω κινητού, αφού το επίγειο στοίχημα και κυρίως το ΚΙΝΟ, απευθύνονταν σε κοινωνικές ομάδες χαμηλότερων εισοδημάτων, που ως τώρα δεν είχαν ως επί το πλείστον πρόσβαση στο Διαδίκτυο.

Άσχετα πάντως από τον ανταγωνισμό που θα αναπτυχθεί μεταξύ των παικτών της εξελισσόμενης πλέον ταχύτατα αγοράς τυχερών παιγνίων, είναι βέβαιο ότι για τον Τύπο ιδιαίτερα, ο οποίος βρίσκεται σε δεινή θέση από πλευράς δανειακών υποχρεώσεων, σε σχέση με τα πραγματικά του έσοδα από κυκλοφορία και διαφήμιση, κάθε καλό νέο αποτελεί «μάννα εξ ουρανού».

Στον Τύπο άλλωστε, η μάχη για την επιβίωση πέρασε ήδη σε ένα καινούργιο επίπεδο, με τον όμιλο της Ελευθεροτυπίας να έχει ξεκινήσει ανταγωνισμό τιμών, μετά την απόφαση των τραπεζών να μην της χορηγήσουν νέο δανεισμό.

Ο ανταγωνισμός τιμών και η αλλαγή της δομής των εφημερίδων («λιγότερο» προσφερόμενο προϊόν, σε ό,τι αφορά τον αριθμό σελίδων, τις προσφορές κ.λπ.), είναι πράγματι μια λογική στρατηγική επιλογή για τους παίκτες στην αγορά του Τύπου που διαθέτουν ισχυρή επωνυμία και ταύτιση με τον αναγνώστη, αλλά όχι πλέον τα οικονομικά μέσα που θα τους επέτρεπαν να συνεχίσουν να προσφέρουν τα υπερπολυτελή πακέτα του παρελθόντος.

Η νέα αυτή στρατηγική ανταποκρίνεται επίσης και στη νέα καταναλωτική συμπεριφορά, που αναπόφευκτα θα διαμορφωθεί στη χώρα τα επόμενα χρόνια, καθώς οι καταναλωτές θα είναι όλο και πιο ευαίσθητοι στις τιμές των προϊόντων και υπηρεσιών που αγοράζουν, ακόμα και αν αυτό αφορά σε ελάχιστα μόνον ευρώ. Ουδέν κακόν αμιγές καλού, που έλεγαν και οι αρχαίοι.

Πηγή: www.marketingweek.gr

«Ιπποδρομίες»

Ιπποδρομίες Α.Ε. - επίσημη ιστοσελίδα

ImagesTime.com - Free Images Hosting

Ο καιρός ΤΩΡΑ (Μαρκόπουλο)

Οι «Ιπποδρομίες» στο YouTube

ImagesTime.com - Free Images Hosting

Οι «Ιπποδρομίες» στο Facebook

Αρχείο δημοσιευμάτων «Ιπποδρομιών»