Στο Βερολίνο ταξίδεψε την περασμένη Τρίτη ο Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κύριος Π. Γερουλάνος, με αφορμή την κορυφαία τουριστική έκθεση ITΒ.
Η τριήμερη επίσκεψη εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής για ενίσχυση των παραδοσιακών τουριστικών αγορών, παράλληλα με τη σημαντική διείσδυση στις ανερχόμενες αγορές της Ρωσίας, της Ουκρανίας, και του Ισραήλ.
Στο πρόγραμμά του μετά το Λονδίνο όπου είχε σειρά επαφών με tour operators, εκδότες σημαντικών εντύπων και παραχώρησε συνεντεύξεις, υπήρχε η μετάβαση στη Γερμανία, τη δεύτερη μεγάλη παραδοσιακή αγορά για την Ελλάδα, στο πλαίσιο των προσπαθειών για την ανάκαμψη της τουριστικής κίνησης από αυτή τη χώρα.
Στο πλαίσιο αυτών των ενεργειών ο κύριος Γερουλάνος αναμενόταν να δώσει σειρά συνεντεύξεων καθώς και κεντρική συνέντευξη Τύπου μέσα στο χώρο της ΙΤΒ παρουσία δεκάδων δημοσιογράφων, να συναντήσει σημαντικούς tour operators και παράγοντες της τουριστικής βιομηχανίας, αλλά και πολιτικούς ή άλλες προσωπικότητες της Γερμανίας η συμβολή των οποίων είναι εξαιρετικά σημαντική για την αντιστροφή του αρνητικού κλίματος σε βάρος της χώρας και για την ανάδειξη της Ελλάδας ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού.
Πηγή: «Το Βήμα»
Τα παραπάνω ακούγονται ενδιαφέροντα και αρκετά σημαντικά. Εμείς θέλουμε να προσθέσουμε μία παράμετρο που ίσως «ανοίξει κάποιους ορίζοντες» για τον τουρισμό σε σχέση με το άθλημα των ιπποδρομιών:
Είναι γνωστό πως σε μεγάλα αθλητικά γεγονότα που διαδραματίζονται ανά την υφήλιο (ποδόσφαιρο, formula 1 κλπ) μετακινούνται μεγάλες μάζες θεατών – τουριστών προκειμένου να τα παρακολουθήσουν από κοντά. Με άλλα λόγια, ο αθλητικός τουρισμός είναι μία μεγάλη πραγματικότητα και ίσως θα πρέπει ως χώρα να προσανατολιστούμε και προς αυτήν την κατεύθυνση. Είναι ένα από τα σημαντικότερα επιχειρήματα υπέρ της αποφυγής των υπέρμετρων θερινών διακοπών στο Μαρκόπουλο, σε μία χρονική περίοδο δηλαδή κατά την οποία κορυφώνεται η τουριστική κίνηση και οι πιθανότητες για αύξηση του ιπποδρομιακού στοιχήματος (με την κατάλληλη προώθηση, παράλληλα με τις υπόλοιπες ενέργειες του Υπουργείου Πολιτισμού) είναι αυξημένες, ακριβώς λόγω της αύξησης των επισκεπτών στην Ελλάδα. Ο συνδυασμός μάλιστα με κορυφαίες ιπποδρομιακές αναμετρήσεις εγχώριου ή διεθνούς ενδιαφέροντος (πχ Ελληνικό Ντέρμπι, Μεσογειακοί αγώνες αναβατών) θα μπορούσε ενδεχομένως να προσφέρει κάτι στα έσοδα του Οργανισμού και να διαφημίσει τρόπον τινά τις Ελληνικές ιπποδρομίες εκτός συνόρων.
Εμείς πιστεύουμε ότι αξίζει τον κόπο να δούμε με «θετικό μάτι» μια τέτοια ενέργεια…
«Ιπποδρομίες»