Ιπποδρομιακές ειδήσεις σε τίτλους:

«Ιπποδρομίες», ο Ελληνικός ιστοχώρος των ιπποδρομιών, http://ippodromiaka-nea.blogspot.gr/ - email επικοινωνίας: ippodromies@yahoo.gr

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Crash test: Τηλεόραση vs. Ραδιοφώνου




Ποιο από τα δύο μέσα επικοινωνίας είναι πιο αποτελεσματικό για την προβολή των Ιπποδρομιών; - Τα «υπέρ» και τα «κατά» τους

Τα… «ανεκμετάλλευτα όπλα» του ΟΔΙΕ στον «πόλεμο» για μεγαλύτερο μερίδιο της «στοιχηματικής πίτας»


Η «εσωστρέφεια» των Ελληνικών Ιπποδρομιών και η ανάγκη συνεχούς προβολής τους
Αναρωτιούνται αρκετοί φίλιπποι για τους λόγους που οδήγησαν στις μέρες μας τον Ελληνικό Ιππόδρομο σε τόσο μεγάλη συρρίκνωση των εσόδων του και τις Ελληνικές Ιπποδρομίες σε τέτοια παρακμή. Τα «χρόνια» προβλήματα του Ιπποδρόμου και η «εσωτερική παθογένεια» του συστήματος είναι λίγο – πολύ γνωστά σε όσους ασχολούνται με το άθλημα, ένας από τους βασικότερους λόγους που συνετέλεσε στην περαιτέρω επιδείνωση είναι και η μεταφορά των εγκαταστάσεων από το Φάληρο στο Μαρκόπουλο. Στο γεγονός αυτό προσθέστε και την «απομόνωση» των Ιπποδρομιών από τον μέσο φίλιππο, δεδομένου ότι:

- Ο Ιππόδρομος βρίσκεται σήμερα σε αρκετά απομακρυσμένη περιοχή για την πλειοψηφία των φιλίππων, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα να παραβρίσκονται ελάχιστοι θεατές στις εγκαταστάσεις του

- Η τηλεοπτική εικόνα είναι «κλεισμένη» σήμερα μόνο μέσα στα πρακτορεία

- Δεν υπάρχει καθόλου ραδιοφωνική κάλυψη των Ιπποδρομιών

Από τα παραπάνω εξάγεται αβίαστα το συμπέρασμα ότι οι Ιπποδρομίες στην Ελλάδα έχουν σήμερα μηδαμινή προβολή και διαφήμιση, στοιχεία απολύτως απαραίτητα για την πρόοδο του αθλήματος, την προσέλκυση νέων φιλίππων, την κερδοφορία του ΟΔΙΕ. Ο ανύπαρκτος σχεδιασμός - διαχρονικά - πάνω σε αυτό το ζήτημα, οδήγησε την κατάσταση στα σημερινά χάλια και αν δεν γίνει κάτι άμεσα, τότε είναι βέβαιο ότι και οι λιγοστοί φίλιπποι που έχουν πια απομείνει, θα εγκαταλείψουν τον χώρο, αργά ή γρήγορα.



Ποιο είναι το καλύτερο μέσο προβολής των Ιπποδρομιών; Τηλεόραση ή Ραδιόφωνο;


Δείτε παρακάτω την σύγκριση που ακολουθεί και βγάλτε τα συμπεράσματά σας:


Crash test: Τηλεόραση vs. Ραδιοφώνου (τα υπέρ και τα κατά)

Θέματα προς σύγκριση

Τηλεόραση

Ραδιόφωνο
Υπέρ
Κατά
Υπέρ
Κατά
Κόστος

Ακριβή – κατά κανόνα – η παραγωγή
Φθηνή – σε σχέση με την Τηλεόραση – η ραδιοφωνική παραγωγή


Απαιτείται σημαντικός – και ακριβός – εξοπλισμός (κάμερες, στούντιο κλπ)
Απαιτούνται λιγότερα πράγματα – ουσιαστικά, απαιτείται ο, τι χρειάζεται για να καλυφθεί ραδιοφωνικά και μία ποδοσφαιρική μετάδοση - από πλευράς εξοπλισμού

Αν η μετάδοση γίνεται μέσω ελεύθερου καναλιού, δεν υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση των φιλίππων
Αν η μετάδοση γίνεται μέσω συνδρομητικού καναλιού, υπάρχει οικονομική επιβάρυνση των φιλίππων
Δεν υπάρχει καμία απολύτως οικονομική επιβάρυνση των φιλίππων

Δεν απαιτείται κανένας εξοπλισμός – από πλευράς φιλίππων - στα πρακτορεία του ΟΔΙΕ
Απαιτείται ακριβός εξοπλισμός (τηλεόραση ή υπολογιστής)
Φτηνός – συγκριτικά - σε κόστος ο εξοπλισμός για ραδιοφωνική λήψη

Προσφερόμενο προϊόν
Θέαμα (το Α και το Ω των Ιπποδρομιών)


Απουσία θεάματος
Δυνατότητα επανάληψης
(video διαδρομής)


Δεν υπάρχει δυνατότητα επανάληψης (κάτι που κρίνεται απαραίτητο για περιπτώσεις, όπως πχ φωτο-φίνις ή ενστάσεις διαδρομών)
Δυνατότητα συνεντεύξεων

Δυνατότητα συνεντεύξεων

Δυνατότητα ανάλυσης στοιχείων που ενδιαφέρουν τους παίκτες του στοιχήματος

Δυνατότητα ανάλυσης στοιχείων που ενδιαφέρουν τους παίκτες του στοιχήματος
Απουσία εικόνας στην ανάλυση στοιχείων (πχ videos από προηγούμενες εμφανίσεις ίππων)
Προσβασιμότητα/ Δυνατότητα λήψης

Περιορισμένες – συγκριτικά -  δυνατότητες τηλεοπτικής λήψης (στο σπίτι, στην εργασία – μέσω υπολογιστή – και στα πρακτορεία του ΟΔΙΕ)
Πρακτικά παντού, αφού υπάρχει η δυνατότητα ραδιοφωνικής λήψης με πάρα πολλούς τρόπους (στο σπίτι, στην εργασία, στο αυτοκίνητο, ακόμα και στον δρόμο, μέσω κινητού)



Συνοψίζοντας λοιπόν τα στοιχεία του πίνακα, καταλήγουμε μάλλον στο συμπέρασμα πως και τα δύο μέσα επικοινωνίας έχουν ασφαλώς τα «δυνατά σημεία» τους, έχουν επίσης και την «αχίλλειο πτέρνα» τους. Το Ραδιόφωνο, αφενός, αποτελεί ένα «φθηνό» - συγκριτικά – μέσο, εξαιρετικά «διεισδυτικό» σε όλους τους χώρους, με μηδενικό κόστος για τους φιλίππους και χωρίς ιδιαίτερη ανάγκη για ειδικό εξοπλισμό. Η Τηλεόραση από την άλλη, διαθέτει το «ακαταμάχητο όπλο» της εικόνας και την δυνατότητα της πολλαπλής επανάληψης. Στο υποθετικό δίλημμα πάντως «Τηλεόραση ή Ραδιόφωνο;», παρότι το Ραδιόφωνο φαίνεται κάπως από την ανάλυση που προηγήθηκε να «κερδίζει ελαφρά στα σημεία», είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός πως αν κάποιος διαθέτει και τα δύο μέσα, θα επιλέξει τελικά την Τηλεόραση για να παρακολουθήσει μία ιπποδρομία. 


Επομένως, θα μπορούσαμε συμπερασματικά να πούμε ότι και τα δύο μέσα επικοινωνίας (Τηλεόραση και Ραδιόφωνο) έχουν σημαντικά πλεονεκτήματα και μπορούν να βοηθήσουν – ειδικότερα σε συνδυασμό μεταξύ τους - σε αποφασιστικό βαθμό τις Ιπποδρομίες.


Σημ. «Ιπποδρομιών»: Το συγκεκριμένο άρθρο ενσωματώθηκε επίσης στην υπο-ενότητα «Γενικά θέματα ιπποδρομιακού ενδιαφέροντος» της θεματικής ενότητας «Εισαγωγή στις Ιπποδρομίες».
«Ιπποδρομίες»

Ιπποδρομίες Α.Ε. - επίσημη ιστοσελίδα

ImagesTime.com - Free Images Hosting

Ο καιρός ΤΩΡΑ (Μαρκόπουλο)

Οι «Ιπποδρομίες» στο YouTube

ImagesTime.com - Free Images Hosting

Οι «Ιπποδρομίες» στο Facebook

Αρχείο δημοσιευμάτων «Ιπποδρομιών»