Ιπποδρομιακές ειδήσεις σε τίτλους:

«Ιπποδρομίες», ο Ελληνικός ιστοχώρος των ιπποδρομιών, http://ippodromiaka-nea.blogspot.gr/ - email επικοινωνίας: ippodromies@yahoo.gr

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Υποθέσεις και… Ιππο – θέσεις


  άρθρο του Σεραφείμ Π. Παναγιωτάκη

Οι περισσότερες – αν όχι όλες – από τις ιστοσελίδες που λειτουργούν στο Διαδίκτυο κατά καιρούς επεξεργάζονται όλα τα διαθέσιμα στατιστικά στοιχεία που τις αφορούν για να αποκομίσουν ορισμένα χρήσιμα συμπεράσματα (πχ να καταγράψουν τις ημέρες και τις ώρες στις οποίες σημειώνεται η μεγαλύτερη και η μικρότερη επισκεψιμότητα, να επισημάνουν την θεματολογία που προσελκύει τον μεγαλύτερο και τον μικρότερο αριθμό αναγνωστών, να εντοπίσουν τις περιοχές από που εμφανίζονται τα μεγαλύτερα και τα μικρότερα ποσοστά τους κλπ).

Εδώ, στις «Ιπποδρομίες», εστιάζοντας από την πρώτη κιόλας στιγμή στην εκπλήρωση των απαιτήσεων και των προτιμήσεων όλων των φίλων αναγνωστών, προσπαθούμε μονίμως μέσα από την «αποκρυπτογράφηση» των δεδομένων να εξάγουμε τα συμπεράσματα εκείνα που μας οδηγούν σε βελτιωτικές κινήσεις. Προς τούτο μάλιστα, τα στατιστικά που αναλύουμε περιοδικά προέρχονται από τα google analytics (σε ο, τι αφορά στην ιστοσελίδα των «Ιπποδρομιών» στο Διαδίκτυο) καθώς και από τα στατιστικά του Facebook (που αφορούν στην σελίδα των «Ιπποδρομιών» στο Facebook).

Παρατηρώντας λοιπόν πρόσφατα ορισμένα στατιστικά στοιχεία της σελίδας των «Ιπποδρομιών» στο Facebook, ανακαλύψαμε μερικά πολύ ενδιαφέροντα σημεία:

Από τα στατιστικά στοιχία των «Ιπποδρομιών» στο Facebook

Όπως είναι εύκολο να διαπιστώσει κάποιος, υπάρχει σχεδόν «απόλυτη ισορροπία» μεταξύ του ανδρικού και του γυναικείου πληθυσμού που παρακολουθούν την σελίδα των «Ιπποδρομιών» στο Facebook, με βάση πάντα τα προσωπικά στοιχεία που δηλώνει κάθε χρήστης. Θα πρέπει βεβαίως σε αυτό το σημείο να παρατηρήσουμε πως τα στατιστικά αυτά αφορούν μόνο σε όσους φίλους – αναγνώστες έχουν ήδη κάνει «like» στην σελίδα και όχι στο σύνολο των αναγνωστών, οι οποίοι είναι κατά πολύ περισσότεροι (και για τους οποίους φυσικά δεν υπάρχουν καθόλου διαθέσιμα ούτε ποιοτικά αλλά ούτε και ποσοτικά στατιστικά στοιχεία).

Τι μας παρέχει λοιπόν ως συμπέρασμα αυτή η ένδειξη; Μα το γεγονός πως οι Ιπποδρομίες (γενικά) και δη οι Ελληνικές έχουν εξίσου μεγάλη δυναμική (αναλογικά) σε όλες τις ηλικίες και στα δύο φύλα, και μάλιστα από ο, τι φαίνεται, προσεγγιστικά με τις ίδιες περίπου ποσοστιαίες αναλογίες. Με άλλα λόγια, παρά το γεγονός ότι η ενασχόληση σήμερα με τις κούρσες και το ιπποδρομιακό στοίχημα αποτελεί ένα σαφώς «ανδροκρατούμενο σπορ», η τάση όπως καταγράφεται – και δεν μπορεί κάποιος να αμφισβητήσει, καθώς πρόκειται για μετρήσεις και στοιχεία που παρέχονται από ανεξάρτητη υπηρεσία – «φωτογραφίζει» αν μη τι άλλο ένα πολύ μεγάλο «ανεκμετάλλευτο πεδίο» δυνητικών πελατών του ΟΔΙΕ. Και λέμε «πελατών» διότι φίλιπποι είναι ήδη, αφού παρακολουθούν με ζήλο και ιδιαίτερο ενδιαφέρον (σε καθημερινή βάση) τις δημοσιεύσεις των «Ιπποδρομιών».

Συμπερασματικά, από την μικρή αυτή επεξεργασία των δεδομένων μπορούμε να εκτιμήσουμε βάσιμα πως υπάρχει κόσμος που έχει μία στοιχειώδη «επαφή» με το άθλημα των Ιπποδρομιών και χρειάζεται κατά την άποψή μας απλώς κάποιο έναυσμα ή κάποιο ερέθισμα, ένα «κίνητρο» με άλλα λόγια ικανό για να τον ωθήσει στο μέλλον να ασχοληθεί και στοιχηματικά, μόνιμα ή περιστασιακά. Ένα τέτοιο εγχείρημα δεν είναι φυσικά καθόλου εύκολο, ειδικότερα μάλιστα από την στιγμή που ο γυναικείος πληθυσμός αποτελεί παραδοσιακά θα λέγαμε για όλους τους διαφημιστές την πλέον «δύσκολη» και την πιο «απαιτητική» ομάδα πελατών, την οποία πάντως, όταν κάποιος καταφέρει να «κερδίσει», τότε δεν έχει πια να φοβηθεί τίποτα…

Σεραφείμ Π. Παναγιωτάκης

Ιπποδρομίες Α.Ε. - επίσημη ιστοσελίδα

ImagesTime.com - Free Images Hosting

Ο καιρός ΤΩΡΑ (Μαρκόπουλο)

Οι «Ιπποδρομίες» στο YouTube

ImagesTime.com - Free Images Hosting

Οι «Ιπποδρομίες» στο Facebook

Αρχείο δημοσιευμάτων «Ιπποδρομιών»